среда, 4 ноября 2015 г.

Модуль 1 . Рефлексія



Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме стало зрозуміло, що він має велики переваги перед традиційними методами навчання. Мені сподобалось що деякі можливості ІКТ сприяють розвитку навиків спілкування учнів.Спочатку я не зміг побачити переваги методу проектів  у навчальному процесі, я довго змінював напрямок мого проекту, але я радий що набув певного досвіду освоєння новітніх технологій. Створення портфоліо , блогу,  вибір оцінювання у чнів і так далі.


2 комментария:

  1. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  2. Пане Анатолію, копіюючи з першоджерела, важливо вчасно зупинятися: Основні питання проекту "живуть" у другому модулі курсу)))

    ОтветитьУдалить